Archives

Legile Internetului

E mai bine să cumperi online.
Legile Internetului
Banii înapoi sau schimbarea produsului în termen de 30 de zile.
Conform OG 130/2000, cumpărătorul poate returna orice produs în 10 zile (cu excepția cazurilor de la Art. 10) doar atunci când este vorba de cumpărături online. În acest caz vânzătorul este obligat să-i returneze banii în maxim 30 de zile.

Reclama

vineri, 12 decembrie 2014

Încărcătoare pentru laptopuri

   

Avantajul unui laptop este oferit de comoditate, de mobilitate.
- Comoditate pentru că e mititel, elegant, silențios, puternic, nu ocupă mult spațiu etc.
- Mobilitate pentru că te poți deplasa cu el peste tot: din cameră în cameră, din casă în casă, în vârful patului, în mașină, în concediu etc.
Problema este că bateriile laptopurilor nu au ajuns la nivelul de autonomie pe care ni-l dorim noi, iar asta ne face să depindem de nelipsitul și importantul încărcător care, din acest punct de vedere, ne afectează mobilitatea despre care vorbeam mai devreme.
Am adus vorba despre încărcătoarele pentru laptopuri penru că, personal, m-am lovit de câteva probleme:
1. M-am împiedicat de firul încărcătorului și l-am rupt. S-a smuls firul din chestia aia compactă care nu e demontabilă. Încărcătoare pentru laptopuri am găsit aici, dar nu asta era problema. Problema era că încărcătorul meu avea niște valori de tensiune, iar eu trebuia să găsesc ceva compatibil ca să nu cumva să ard laptopul. Noroc că s-a inventat Încărcătorul Universal Pentru Laptop. Am citit, am consultat oferta și am comandat. Paradoxul este că un încărcător original este mai scump (cel puțin dublu la preț) decât unul universal (vezi aici) care are un set de mufe compatibile cu aproape toată gama de laptopuri (vezi în imaginea de sus)
2. Mi-am configurat laptopul pe post de GPS. Nu-i o minune și nu a fost greu. Problema a apărut când, după configurare, am constatat că nu pot să iau laptopul cu mine în mașină pentru că nu aveam încărcător auto. Am căutat și am găsit aici. Acum pot să vă spun că mi-am creat singur probleme pentru că, la dum lung, în loc să-mi folosesc laptopul pe post de GPS, copilul stă pe bancheta din spate și-l "omoară" cu jocurile. Na, e bine sau nu-i bine să-ți iei încărcător auto pentru laptop?


Încărcătoare pentru Laptopuri

Verifica oferta/promotia, pretul si disponibilitatea in stoc
Magazin Online


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Make money. Have fun.

http://www.managerleague.com/index.pl?ref=427192

http://www.goaltycoon.com/bestfootballgame/onimushacs

http://www.marketglory.com/strategygame/onimushacs

https://www.linkbucks.com/referral/584755
Linkbucks is easy to use. Just create a paying link, paste the code on your website, and watch the money add up as people click on your links.
The leader in social marketing. Make money for sharing your links. Absolutely free to join. Payments made instantly. Sing-up.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | free samples without surveys